Реклама на тимчасових спорудах — це не лише спосіб привернути увагу до бізнесу, а й частина міського простору. Саме тому її розміщення має відповідати встановленим нормам.

Відповідно до Розпорядження №28 від 16.01.2025 року визначено рекомендовані технічні характеристики та параметри таких споруд, зокрема торговельних павільйонів, автоматів з продажу товарів, поштоматів тощо

Усі вивіски мають бути розміщені відповідно до паспорта прив’язки.

Основне місце — під козирком, над вікнами або дверима.
Розміщення на фасаді чи бокових стінах можливе лише у випадках, коли це також передбачено паспортом.

Порушення вимог може призвести до: 

  • штрафів;
  • демонтажу;
  • додаткових витрат;
  • втрати довіри клієнтів.

Натомість дотримання правил сприяє впорядкованості міського простору, збереженню архітектурної гармонії та створенню комфортного середовища для мешканців і гостей столиці.

Реклама має бути не лише ефективною, а й гармонійно вписуватись у міський простір. Давайте разом формувати естетичне та зручне середовище нашої столиці!